vineri, 9 noiembrie 2012

Muffins papricas


Daca vreti sa luati o portie de parpicas la pachet, aceste mufiins-aperitiv sunt ideale. Eu le-am facut pentru fratele meu si sotia lui, ca sa le puna de merinde pentru drumul lung ce ii astepta catre Franta, dupa terminarea concediului din Romania. Cred ca este de prisos sa mai spun ca au fost incantati de pachetel...

N e c e s a r e :
200g piept de pui;
150g faina integrala;
150g faina de malai;
1 ou;
180g smantana;
80ml ulei de floarea soarelui;
120ml lapte;
1 plic praf de copt;
patrunjel frunze;
boia de ardei dulce;
sare.

P r e p a r a r e :
Am fiert pieptul de pui si l-am taiat marunt. Am amestecat oul cu smantana, cu uleiul, cu carnea, cu laptele si cu sarea.


Am adaugat faina integrala, amestecata cu faina de malai si cu praful de copt si am omogenizat. Am mai pus si patrunjel verde tocat marunt.


Am pus compozitia in tava de muffins, pentru 12 am eu, care a fost pregatita cu hartiutele speciale, care mie mi se par cele mai practice, astfel incat sa fie umplute formele pe trei sferturi. Am presarat deasupra boia dulce.


Am pus tava la cuptorul preincalzit la 180 grade si am lasat-o cam o jumatate de ora, pana muffins-urile au trecut testul scobitorii.


Le-am lasat sa se raceasca in tava iar apoi o parte le-am servit, dar cea mai mare parte am pus-o la pachet.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu